Lord of The Holy Knights
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lord of The Holy Knights

Dit is het alliantieforum van alliantie L.T.H.K uit universum 12.
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 firest0rm wil erbij als het kan

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
firestor
Gast




firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimevr maa 14, 2008 7:21 pm

Je IG naam: firest0rm
- Je vorige alliantie: M.K(mystic knights) opgeheven wegens creater ermee gekapt
Crying or Very sad
- Je ervaringen: niet echt goed nog steeds lerent
- Hoe lang speel je al: ik heb nog voor dit account een jaar of twee terug gespeeld voor een maand of twee
- Waarom wil je L.T.H.K joinen? : wegens protectie en het opbouwen en later ook in strijd kunnen gaan met jullie tegen andere
- Hoeveel punten heb je en op welke rank sta je? : score 14.742 (rang 662 van 1.739) Rolling Eyes

ik hoop dat jullie me aan nemen en anders een NAP kunnen aan bieden zodat ik kan opbouwen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Zyckx
Admin
Zyckx


Aantal berichten : 990
Leeftijd : 37
Woonplaats : Nodderwijk
Registration date : 11-01-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimevr maa 14, 2008 9:00 pm

Wij zijn met de onderhandelingen bezig hierover, een NAP-BONDGENOOTSCHAP en COMMERCIELE VERSTANDHOUDING heb je sowieso al aangezien je ex-lid van onze ex-wing bent. Dus we zullen je sowieso steunen bij het opbouwen. Wat het joinen van de main betreft moeten we nog verdere besprekingen houden.

Wij houden je op de hoogte!

Groeten,

Zyckx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lthk.niceboard.net
firest0rm




Aantal berichten : 4
Registration date : 04-02-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimeza maa 15, 2008 8:40 pm

ik wach nog steeds op een antwoord ik ben nu all 5keer aangevallen ze blijven op mij farmen
Terug naar boven Ga naar beneden
Deta Spydroid

Deta Spydroid


Aantal berichten : 234
Leeftijd : 35
Woonplaats : 182.xxxx.xx.xx
Registration date : 24-01-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimezo maa 16, 2008 1:50 am

firest0rm schreef:
ik wach nog steeds op een antwoord ik ben nu all 5keer aangevallen ze blijven op mij farmen

als je veel resources hebt gebruik ze.
als ze je vloot blijven crashen stuur je vloot dan naar je verste planeet en als je lui bent zet hem zo sloom dat je weet dat je er bent als hij terug komt maar dat dat wel een tijdje (dag ofzo gaat duren)
als ze je verdediging tot nul willen bashen flikker gewoon alles in semi-nuttolose gebouwen als dat kan, metaal opslag enzo. Als je daarvoor geen met/kris hebt verzamel je resources op een enkele planeet. Als ze je blijven bashen op een manier die jouw vastzet kan je ze aangeven, want dit mag natuurlijk niet.


Je kan ook je naam veranderen waardoor het steeds verekt irritant is om een nieuwe planeet van jouw te vinden naast je hoofdplaneet, vooral als het een13 in een dozijn naam is die overal op lijkt (zoals de naam.. Player123 in een univsersum waar iedereen player(getal) heet Razz )

als je ons laat zien wat jouw de hele tijd aanvalt kunnen we ze mischien verassen me een goed geplande intercept Razz

woot ik heb hem weer gefarmed voor 100 metaal... wtf? mijn hoofd planeet is leeggeroofd! :OO Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Zyckx
Admin
Zyckx


Aantal berichten : 990
Leeftijd : 37
Woonplaats : Nodderwijk
Registration date : 11-01-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimezo maa 16, 2008 1:26 pm

Wij gaan jou NIET aannemen bij ons in de alliantie. Wij gaan jou een persoonlijke NAP - BONDGENOOTSCHAP aanbieden. Wat je wel kan doen is zoals Victorinox bij alliantie A.T joinen.

Groeten,

Zyckx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lthk.niceboard.net
ScorpioW
Gast




firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimezo maa 16, 2008 1:31 pm

Dan kan ik zeker ook niet joinen -_-
Ik heb wel 3 jaar ervaring Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Deta Spydroid

Deta Spydroid


Aantal berichten : 234
Leeftijd : 35
Woonplaats : 182.xxxx.xx.xx
Registration date : 24-01-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimezo maa 16, 2008 3:06 pm

ScorpioW schreef:
Dan kan ik zeker ook niet joinen -_-
Ik heb wel 3 jaar ervaring Razz

Sorry Gozer, maarja je hebt meer ervaring dan ik dus in de top 300 kom je redelijk snel lijkt mij zo Razz

(Ik kan echt niet goed vloot beheren en aanvallen Sad )
Terug naar boven Ga naar beneden
Zyckx
Admin
Zyckx


Aantal berichten : 990
Leeftijd : 37
Woonplaats : Nodderwijk
Registration date : 11-01-08

firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimezo maa 16, 2008 9:19 pm

Scorpio, vanaf dat je in de top 300-250 geraakt mag je binnen, die plaats is voor jou en voor firestOrm gereserveerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lthk.niceboard.net
ScorpioW
Gast




firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: K   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitimema maa 17, 2008 4:43 pm

K ik zal mijn best doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





firest0rm wil erbij als het kan Empty
BerichtOnderwerp: Re: firest0rm wil erbij als het kan   firest0rm wil erbij als het kan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
firest0rm wil erbij als het kan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lord of The Holy Knights :: Ambassade :: Recrutement-
Ga naar: