- firest0rm schreef:
- ik wach nog steeds op een antwoord ik ben nu all 5keer aangevallen ze blijven op mij farmen
als je veel resources hebt gebruik ze.
als ze je vloot blijven crashen stuur je vloot dan naar je verste planeet en als je lui bent zet hem zo sloom dat je weet dat je er bent als hij terug komt maar dat dat wel een tijdje (dag ofzo gaat duren)
als ze je verdediging tot nul willen bashen flikker gewoon alles in semi-nuttolose gebouwen als dat kan, metaal opslag enzo. Als je daarvoor geen met/kris hebt verzamel je resources op een enkele planeet. Als ze je blijven bashen op een manier die jouw vastzet kan je ze aangeven, want dit mag natuurlijk niet.
Je kan ook je naam veranderen waardoor het steeds verekt irritant is om een nieuwe planeet van jouw te vinden naast je hoofdplaneet, vooral als het een13 in een dozijn naam is die overal op lijkt (zoals de naam.. Player123 in een univsersum waar iedereen player(getal) heet
)
als je ons laat zien wat jouw de hele tijd aanvalt kunnen we ze mischien verassen me een goed geplande intercept
woot ik heb hem weer gefarmed voor 100 metaal... wtf? mijn hoofd planeet is leeggeroofd! :OO